Online boekhoudprogramma Twinfield getroffen door DDoS-aanval
Het online boekhoudprogramma Twinfield is getroffen door een DDoS-aanval. De problemen ontstonden zondag 29 oktober en hielden aan tot maandagavond 30 oktober. Inmiddels is de dienst weer toegankelijk voor gebruikers.
De problemen worden door Twinfield bevestigd op Twitter. Het bedrijf meldt getroffen te zijn door een DDoS-aanval, waarvoor webservers een ongebruikelijk grote hoeveelheid data te verwerken kregen. Twinfield haalde uit voorzorg zijn webdienst offline.
Op dit moment kunnen we bevestigen dat onze storing het gevolg is van een ddos incident gericht op Twinfield. (1/3)
— Twinfield Accounting (@Twinfield) 30 oktober 2017
Twinfield meldt op Twitter dat de problemen rond 18:00 uur maandagavond waren opgelost en de webdienst van het bedrijf weer toegankelijk is voor gebruikers.
Zoals gemeld is Twinfield weer beschikbaar. Onze Support afdeling is vanavond tot 21.00 uur bereikbaar voor vragen en ondersteuning.
— Twinfield Accounting (@Twinfield) 30 oktober 2017