Redactie - 17 maart 2022

Adobe kondigt uitbreiding van partner ecosysteem aan

Adobe kondigt uitbreiding van partner ecosysteem aan image

Tijdens de Adobe Summit kondigde Adobe een aanzienlijke uitbreiding aan van zijn partnerecosysteem. Dit creëert nieuwe mogelijkheden voor tech- en oplossingspartners - om samen met ontwikkelaars - miljoenen mensen een persoonlijkere ervaring te bieden.

Hierdoor kunnen zij de snelheid van content verhogen en klantreizen soepeler te laten verlopen. Nieuwe mogelijkheden in Adobe Experience Cloud - ontwikkeld door nieuwe integraties met tech-partners, zijn nu beschikbaar voor klanten, waaronder buy online pick up in-store, gratis tweedaagse verzending en betaaldiensten.

Anaplan, Fedex, OneTrust, Paypal, Walmart en The Weather Company (een IBM-bedrijf) sluiten zich aan bij het ecosysteem van Adobe's tech-partners.

AI

Verder heeft Adobe nieuwe mogelijkheden aangekondigd die worden aangedreven door Adobe Sensei, Adobe's AI-engine, en die zijn ingebed in Adobe Experience Cloud. Deze nieuwe mogelijkheden - die bedrijven in staat stellen passende klantreizen te leveren - bouwen voort op honderden artificial intelligence (AI) - en machine learning (ML)-innovaties die al in Adobe-producten aanwezig zijn. Meer dan 80% van de Adobe Experience Cloud-klanten maakt al gebruik van AI-functies om hun digitale ervaringen te verbeteren. De vandaag aangekondigde AI-functies omvatten productaanbevelingen, live zoekresultaten, intelligente budgetvoorspelling en -toewijzing, cross-channel budgetoptimalisering en intelligente contentcreatie en -levering.