Witold Kepinski - 11 april 2023

Cerios brengt ondernemingen bijeen in ‘House of Brands’

Het nieuwe merk Cerios brengt de ondernemingen Salves, Valori, De Agile Testers en Quality Accelerators bij elkaar binnen een ‘House of Brands’ en verwerft hiermee positie in de consoliderende markt van kwaliteit en softwaretesten. Met deze samenwerking creëren de bedrijven meer mogelijkheden voor hun consultants en een bredere propositie voor hun klanten, terwijl ze hun eigen identiteit en autonomie behouden, aldus betrokken partijen.

Cerios brengt ondernemingen bijeen in ‘House of Brands’ image

Het nieuwe merk Cerios brengt ruim 400 consultants samen met het gemeenschappelijke doel klanten te ondersteunen bij het verhogen van de kwaliteit van IT via een breed scala aan innovatieve (test)diensten en geautomatiseerde testoplossingen. 

Door het samenbrengen van de vier bedrijven, aangevuld met de recent overgenomen testmanagement softwaretool Supportbook, bouwt Cerios aan een overkoepelend merk met een leidende positie in een consoliderende markt. De samenwerking is een belangrijke stap in de groeiambities van Salves, waarin Avedon Capital Partners (‘Avedon’) midden vorig jaar investeerde.

Christ Coppens (foto), CEO van Cerios en oprichter van Salves: “Onder Cerios opereren de ondernemingen met hun eigen naam, cultuur en specialisaties in een partnership. Ze werken nauw samen en versterken elkaar waar mogelijk. De focus op medewerkers leidt er vervolgens toe dat we klanten op alle vlakken van kwaliteit en softwaretesten kunnen ondersteunen. Altijd.