Witold Kepinski - 14 maart 2024

Oracle Fusion Cloud Applications Suite verrijkt met meer AI toepassingen

Oracle heeft nieuwe generatieve AI-mogelijkheden aangekondigd binnen de Oracle Fusion Cloud Applications Suite die klanten zullen helpen de besluitvorming te verbeteren en de werknemers- en klantervaring te verbeteren.

Oracle Fusion Cloud Applications Suite verrijkt met meer AI toepassingen image

De nieuwste AI-toevoegingen omvatten nieuwe generatieve AI-mogelijkheden die zijn ingebed in bestaande zakelijke workflows op het gebied van financiën, supply chain, HR, verkoop, marketing en service, evenals een uitbreiding van het uitbreidbaarheidsframework van Oracle Guided Journeys om klanten en partners in staat te stellen meer te integreren generatieve AI-mogelijkheden om hun unieke sector- en concurrentiebehoeften te ondersteunen.

“We zijn toegewijd aan het leveren van innovatie die belangrijk is voor onze klanten, en de combinatie van OCI, Fusion Applications en de duizenden klanten die deze applicaties dagelijks gebruiken, stelt ons in staat onze diensten voortdurend te verbeteren en de beste AI te leveren”, aldus Steve Miranda, executive vice-president van applicatieontwikkeling, Oracle. “We gebruiken AI al enkele jaren in onze applicaties en nu introduceren we meer manieren waarop klanten kunnen profiteren van generatieve AI in de hele suite. Met extra ingebedde mogelijkheden en een uitgebreid uitbreidbaarheidsframework kunnen onze klanten snel en eenvoudig profiteren van de nieuwste generatieve AI-ontwikkelingen om de productiviteit te verhogen, de kosten te verlagen, inzichten uit te breiden en de werknemers- en klantervaring te verbeteren.”

50+ ingebedde generatieve AI-mogelijkheden

Gebouwd op Oracle Cloud Infrastructure (OCI) en gebruikmakend van zijn toonaangevende AI-services, ondersteunt Oracle meer dan 50 generatieve AI-gebruiksscenario's die zijn ingebed in Oracle Fusion Applications en zijn ontworpen om de bedrijfsgegevens, privacy en beveiliging van klanten te respecteren. Met OCI Generative AI Service worden er geen klantgegevens gedeeld met aanbieders van grote taalmodellen (LLM) of gezien door andere klanten. Bovendien is een individuele klant de enige entiteit die aangepaste modellen mag gebruiken die zijn getraind op basis van zijn gegevens. Om gevoelige informatie verder te beschermen, is op rollen gebaseerde beveiliging rechtstreeks ingebed in de workflows van Oracle Fusion Applications, die alleen inhoud aanbeveelt die eindgebruikers mogen bekijken.

Lees meer hier.