Martijn Kregting - 12 augustus 2021

Telindus stelt Barney Laisina aan als Customer Success Manager

Telindus stelt Barney Laisina aan als Customer Success Manager image

Barney Laisina (41) is deze maand begonnen als Customer Success Manager bij Telindus, als onderdeel van het nieuwe Customer Success team. Eerder was Laisina al werkzaam bij Telindus als Sales Consultant IT Services. In zijn nieuwe rol zal hij zich bezighouden met het inkaderen van Customer Success binnen de organisatie.

De aanstelling is volgens Telindus een belangrijk onderdeel van de strategie van de IT-aanbieder om de 'ultieme klantbeleving' te realiseren en het succes van klanten en partners blijvend als leidraad voor de dienstverlening te hanteren. Laisina was de afgelopen elf jaar in diverse rollen actief bij Telindus. Daaronder als Project Manager, Program Manager en Project Manager Officer. In zijn functie als Sales Consultant IT Services in de afgelopen twee jaar speelde Laisina een rol in het realiseren van een proactieve IT-afdeling en hield hij zich bezig met klantadvisering en de ontwikkeling van nieuwe IT-diensten op basis van klantbehoeften.

"Ik krijg energie van klantcontact en deze functie was nog onontgonnen terrein", aldus Laisina over zijn nieuwe functie. "De uitdaging die daarin ligt, sprak mij aan. Al jaren past Telindus goed bij mij vanwege de diversiteit aan klanten, sectoren en oplossingen. Ik zie het als mijn uitdaging om onze klanten beter kennis te laten maken met het Telindus van nu. Vanuit mijn nieuwe rol wil ik onze klanten helpen om continu te innoveren en optimaliseren, en vanuit een IT- en business partnership met hen samen te werken."

Belang goede klantbeleving

Joris Leupen, CEO bij Telindus, onderstreept het belang van een goede klantbeleving voor de onderneming. "We doen dan ook de belofte dat onze dienstverlening een fijne ervaring is voor klanten. We hebben de gehele organisatiestructuur en ons dienstenportfolio aangepast om een strategisch IT-partner voor onze klanten te zijn. Met het Customer Success team en het geschetste meerjarenplan willen we ons echt gaan focussen op het succes van de klant. Barney brengt een hoop ervaring en kennis met zich mee. Hiermee kan Telindus grote stappen zetten om dit plan tot uitvoering te brengen en om met onze managed dienstverlening bij te dragen aan het succes van onze klanten.”

Infopulse BW 13-06-2024 tm 20-06-2024
Infopulse BN 13-06-2024 tm 20-06-2024