Vlirdens en Coniche gaan samen verder
Het samengaan van Coniche en Vlirdens maakt hen, door de combinatie, marktleider in klantcontact. De maatschappelijke opdracht die Vlirdens zichzelf heeft gegeven is: ‘Nederland meer werkend maken’. Dat is een serieuze opdracht, omdat de maatschappelijke uitdagingen groot zijn. Om sneller en breder impact te maken gaan deze organisaties daarom samen verder.

Vlirdens is een speler in personeelsplanning en workforce management, met een focus op zorg, overheid en klantcontact. Coniche heeft 30 jaar ervaring in goed klantcontact binnen organisaties. Van strategie, ontwikkeling en aansturing tot uitvoering. Deze expertise maakt Nederland meer klantgedreven, een belangrijke voorwaarde om Nederland meer werkend te maken. Samen zijn de partijen grote spelers binnen klantcontact.
Arend van Houwelingen, algemeen directeur Vlirdens: “Met Coniche samen, vergroten we de mogelijkheden van een meer klantgedreven Nederland. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee! Het past bij wat er nodig is om Nederland meer werkend te maken. Ons samengaan voelt vooral goed én als een logische keuze. We nemen de tijd om zorgvuldig samen te gaan. Daarom blijft in 2023 zowel Coniche als Vlirdens zelfstandig werken voor hun eigen opdrachtgevers. Ondertussen kijken we op welke onderdelen we al krachten kunnen bundelen. Pas in 2024 gaan we samen verder onder de naam Vlirdens,” aldus Van Houwelingen.
Gerard van Vliet, algemeen directeur Coniche: “Het samengaan maakt dat onze droom ‘Nederland meer klantgedreven maken’ sneller uitkomt. De meer dan 15 jaar ervaring van Vlirdens in WFM, personeelsplanning en klantcontact draagt hier enorm aan bij. Dit samengaan voelt vertrouwd. Eerder bundelden we al succesvol ons opleidingsaanbod.S amen hebben we een breed opleidingsportfolio, met erkende diploma’s. Dit zorgt voor meer mensen met kennis die zichzelf, collega’s en organisaties binnen klantcontact meer werkend maken.”