SWEMP kiest Unexus voor digitaal contactcenter
SWEMP, een samenwerkingsverband tussen de woningcorporaties Woonbron, Eigen Haard, Woonin en Portaal, heeft Unexus geselecteerd als partner voor een nieuw digitaal contactcenter.

Telefonie, e-mail, SMS, webchat, WhatsApp, Facebook Messenger, Microsoft Teams; al het digitale contact met bewoners gaat binnenkort bij de SWEMP-corporaties verlopen via het contactcenter platform Unexus Connect. Unexus kwam na een inkooptraject zowel op functionaliteit als prijs als beste uit de bus. Na een pilot bij Eigen Haard zijn zowel IT-managers als eindgebruikers van de SWEMP-corporaties van mening dat Unexus niet alleen een goede technische oplossing biedt, maar ook onderscheidend is door de persoonlijke benadering waarbij oog is voor de specifieke behoeften van iedere corporatie.
Van het Unexus-raamcontract met professionele en commercieel aantrekkelijke voorwaarden kunnen ook Vrienden van SWEMP gebruik maken. Iedere woningcorporatie kan kosteloos Vriend van SWEMP worden.
De omnichannel communicatieoplossing van Unexus sluit aan bij de visie op bewonerscommunicatie van de SWEMP-corporaties: over vijf jaar willen we dat bewoners enthousiast zijn over ons klantcontact en afsprakenbeheer. We weten wat de bewoner verwacht in ons contact en spelen daarop in. Al onze medewerkers beschikken over de benodigde informatie, kennis en digitale vaardigheden om empathisch en doeltreffend met de klant te kunnen communiceren.