Witold Kepinski - 15 november 2023

Growing Minds introduceert Omnichannel Marketing as-a-Service, powered by Salesforce

Growing Minds introduceert een Marketing as-a-Service propositie. De dienst, gelanceerd onder de naam ‘Omnichannel Marketing as-a-Service’, maakt gebruik van Salesforce Marketing Cloud en een uitgebreid aanbod aan producten en diensten van Growing Minds. De oplossing biedt één enkele, allesomvattende oplossing waarmee bedrijven data gestuurde, gepersonaliseerde, omnichannel klantenreizen kunnen creëren.

Growing Minds introduceert Omnichannel Marketing as-a-Service, powered by Salesforce image

Het abonnementsmodel bestaat uit een Marketing Cloud-licentie, de Marketing Cloud-implementatie, doorlopende ondersteuning voor eindgebruikers, toegang tot verschillende trainingspakketten, gestandaardiseerde klantreizen en onderhoud. De oplossing is beschikbaar in de vorm van een abonnementsmodel waarbij klanten een vast alles-in-één maandbedrag betalen.

“Organisaties hebben een dringende behoefte om nieuwe technologieën zoals AI te integreren met creativiteit, data en media om gepersonaliseerde omnichannel-ervaringen te realiseren. "Het ontbreekt organisaties echter vaak aan de benodigde kennis en mankracht om deze oplossingen ten uitvoer te brengen”, zegt Thijs Hoffmann, founder van Growing Minds. Hier biedt Omnichannel Marketing as-a-service uitkomst. "Organisaties hebben nu direct toegang tot onze bewezen kennis en kunde en onze customer journeys die direct impact maken.”

“Marketing evolueert voortdurend en bedrijven zijn op zoek naar bewezen, flexibele en efficiënte oplossingen die hen helpen verbinding te maken met hun klanten, partners en andere belanghebbenden”, zegt Ivar Jansen, Sr. Area Vice President Global Public Sector, Non-Profit bij Salesforce. Vooral voor bedrijven met beperkte middelen past dit nieuwe Omnichannel Marketing as-a-Service-aanbod perfect. "Klanten worden in hoge mate ontzorgd en hebben direct toegang tot een breed portfolio aan diensten en producten die echt impact hebben op ROI.”