GT Connect 2 is een gezamenlijke aanbesteding waarmee de VNG voor gemeenten een omnichannel communicatieplatform inkoopt dat aansluit op het bij deelnemende gemeenten reeds bestaande Microsoft Teams platform. Met onze oplossing kunnen burgers op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente, zoals via social media, telefoon, e-mail of zelfs een online chat. Dit vergroot de flexibiliteit voor inwoners, waardoor ze het kanaal kunnen kiezen dat het beste aansluit bij hun behoeften en voorkeuren.
Vodafone Business combineert de oplossingen van Content Guru en Pridis om de gemeenten te ondersteunen in haar ambities op het gebied van uitstekende communicatie met burgers. Advies- en implementatieburo Deloitte verzorgt het programmanagement.
Bjorn van Rosengarten, Programmanager GT, bij VNG, benadrukt: “Wij hebben er veel vertrouwen in dat de gemeenten met Vodafone Business een betrouwbare partner hebben voor nu en in de toekomst. Als VNG hebben we nu voor 32 deelnemers, die 44 gemeenten en gemeentelijke organisaties vertegenwoordigen, een collectief programma neergezet dat invulling geeft aan de noodzakelijke communicatieoplossingen van deze gemeenten. De ingekochte diensten en producten garanderen een capaciteit en flexibiliteit die essentieel zijn voor een goede en betrouwbare communicatie naar de burger toe.”
John van Vianen, Executive Director Zakelijke Markt bij Vodafone Business : “Ik ben erg trots dat wij, na de verlenging van het GT Vaste Communicatie contract in juli, nu ook GT Connect 2 gaan doorvoeren voor 44 gemeenten en gemeentelijke organisaties waaronder Utrecht, Den Haag en Eindhoven. Samen met onze partners zorgen we ervoor dat gemeenten de beste klantcommunicatie-oplossingen ontvangen, zodat zij haar inwoners in deze digitale wereld via verschillende communicatiekanalen nog beter van dienst kunnen zijn. |