Witold Kepinski - 03 mei 2023

KLM stopt klanten support via Twiiter

Vanwege de recente wijzigingen in de algemene voorwaarden van Twitter is de KLM klantenservice via Direct Message (DM) niet beschikbaar.

KLM stopt klanten support via Twiiter image

KLM geeft niet aan wat precies gewijzigd is aan de algemene voorwaarden van Twitter. Bekend is wel dat Twitter een nieuwe beleid heeft voor een maandabonnement rond support diensten die voor grootgebruikers per maand 42.000 dollar kost. 

KLM meldt: "Twitter-DM's worden niet meer geladen in ons beschermde klantenservicesysteem, waardoor het voor ons moeilijk is om te helpen met vragen over persoonlijke informatie. U kunt er echter zeker van zijn dat alle DM's die vóór 1 mei naar ons zijn verzonden, nog steeds door ons team worden beantwoord. Neem voor verdere hulp contact met ons op via onze andere beschikbare kanalen ophttp://klmf.ly/ContactCentre . We stellen uw begrip met betrekking tot deze kwestie op prijs."

Air France had dit eerder ook gemeld: "Aangezien Twitter hun voorwaarden heeft gewijzigd, is onze klantenservice via direct message op dit netwerk niet beschikbaar. Onze serviceteams blijven beschikbaar op onze andere kanalen https://bit.ly/3oPKCLP . Wij danken u voor uw begrip."