Witold Kepinski - 06 mei 2024

Nieuwe AI mogelijkheden in Oracle Cloud CX

Oracle heeft nieuwe kunstmatige intelligentie (AI)-mogelijkheden aangekondigd binnen Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) om marketeers, verkopers en serviceagenten te helpen dealcycli te versnellen.

Nieuwe AI mogelijkheden in Oracle Cloud CX image

De nieuwe AI-mogelijkheden zullen organisaties helpen sneller meer omzet te genereren door tijdrovende taken te automatiseren en frontofficeprofessionals in staat te stellen kopers nauwkeuriger te targeten, te betrekken en te bedienen.

“AI bewijst voortdurend zijn vermogen om gebruikerservaringen te verbeteren en we beginnen pas te zien wat deze technologie kan doen voor klantenservice, verkoop en marketing”, zegt Katrina Gosek, vice-president productstrategie van Oracle Cloud CX. “De nieuwe AI-mogelijkheden die zijn ingebed in Oracle Cloud CX zullen organisaties in staat stellen de klanttevredenheid te vergroten en meer omzet te genereren door processen te automatiseren die marketing-, verkoop- en serviceprofessionals in staat stellen hun quality time aan betekenisvollere taken te besteden, terwijl de technologie helpt om betrokken te raken en kopers nauwkeuriger bedienen.”

Generatieve AI-gebruiksscenario's

Gebouwd op Oracle Cloud Infrastructure (OCI) en gebruikmakend van zijn toonaangevende AI-services, ondersteunt Oracle meer dan 50 generatieve AI-gebruiksscenario's die zijn ingebed in Oracle Fusion Cloud Applications Suite en zijn ontworpen om de bedrijfsgegevens, privacy en beveiliging van klanten te respecteren. Met OCI Generative AI Service worden er geen klantgegevens gedeeld met aanbieders van grote taalmodellen (LLM) of gezien door andere klanten. Bovendien is een individuele klant de enige entiteit die aangepaste modellen mag gebruiken die zijn getraind op basis van zijn gegevens. Om gevoelige informatie verder te beschermen, is op rollen gebaseerde beveiliging rechtstreeks ingebed in de workflows van Oracle Fusion Applications, waarbij alleen inhoud wordt aanbevolen die eindgebruikers mogen bekijken.

De nieuwe AI-mogelijkheden in Oracle Cloud CX breiden de AI-mogelijkheden binnen Oracle Fusion Applications verder uit, waardoor organisaties concurrerender kunnen zijn, de productiviteit kunnen verhogen en de kosten van het zakendoen kunnen worden verlaagd, aldus Oracle,

Lees hier verder over de nieuwe AI-mogelijkheden in Oracle Cloud CX.

Telindus Proximus banner 4 6-11 tm 12-11 Fundaments BW 31-10-2024 tm 15-11-2024