Witold Kepinski - 17 juni 2025

Eurofiber benoemt Nicole Hoebink tot Group Director Customer Process Excellence

Eurofiber, aanbieder van open digitale infrastructuur, heeft Nicole Hoebink benoemd tot Group Director Customer Process Excellence, met ingang van 15 juli 2025.

Eurofiber benoemt Nicole Hoebink tot Group Director Customer Process Excellence image

Nicole Hoebink heeft meer dan 20 jaar ervaring in senior managementfuncties binnen Operations en Klantenservice. Ze begon haar carrière bij SNS Bank, waar ze diverse managementposities bekleedde. Van 2008 tot 2013 werkte ze bij de Mandemakers Groep als Manager Klantenservice, Technische Dienst en Sales Operations. In 2013 maakte ze de overstap naar de telecomsector als Director Customer Service en Business Partner Support bij Telfort, gevolgd door de functies van Head of Customer Service Vodafone Nederland en later Director Installation en Maintenance Customer Operations bij VodafoneZiggo. Meest recentelijk was zij Director Operations / COO bij Carglass, onderdeel van de Belron Group.

Klanttevredenheid verbeteren

Bij Eurofiber zal Nicole in het team van COO Eric Kuisch richten op het ontwerpen en implementeren van hoogwaardige klantprocessen en het verder verbeteren van de klanttevredenheid. Eric Kuisch: “Eurofiber groeit snel in de vier landen waar we actief zijn, en we willen ervoor zorgen dat we onze hoge klanttevredenheid en organisatorische efficiëntie behouden. Nicole heeft in haar loopbaan bewezen zowel een expert als een leider te zijn op het gebied van klantenservice en -processen. We zijn dan ook verheugd haar te mogen verwelkomen in het Eurofiber-team.”

Nicole Hoebink: “Het groeiverhaal van Eurofiber is zeer inspirerend, evenals hun toewijding om de klantervaring continu te verbeteren. Ik kijk ernaar uit om mijn expertise in te zetten om onze processen en mensen zo te organiseren dat we de verwachtingen van onze klanten blijven overtreffen.

Veeam 10/06/2025 t/m 01/07/2025 BN + BW DIC Security Day BW tm 1 juli 2025
Gartner BN tm 12-11-2025 - 3